Meest gestelde vragen: Technische problemen

Kent mijn werkgever mijn wachtwoord?

Nee, bij het toekennen van de opleiding door je werkgever, ontvang je van greenhabit een e-mail met een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord dien je bij het inloggen in de game te veranderen. Hierdoor is je privacy gewaarborgd.

Het lukt niet om in te loggen in de Game.

Als het niet lukt om in te loggen, kan dat een aantal oorzaken hebben:
Gebruikersnaam onjuist:je gebruikersnaam kun je terugvinden in de welkomstmail die je aan het begin van de opleiding hebt ontvangen.

 

РWachtwoord onjuist: Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Let op hoofdletters en kleine letters. Als je het wachtwoord kwijt bent of vergeten bent kun je je werkgever vragen om een nieuw wachtwoord voor je te genereren. Je ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in je mail, waarmee je opnieuw in de app kan inloggen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt!

Als je het wachtwoord kwijt bent of vergeten bent kun je je werkgever vragen om een nieuw wachtwoord voor je te genereren. Je ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in je mail, waarmee je opnieuw in de app kan inloggen.

De Game loopt vast en doet het niet meer

Optie 1: Log uit via de instellingen knop (rechts bovenin) en log daarna weer in.
Optie 2: Verwijder de app van je smartphone en installeer de game opnieuw.

 

Je gegevens blijven bij beide opties bewaard.

Ik kan geen verbinding met internet maken of de game werkt niet, wat moet ik doen?

Volg de stappen hieronder om het probleem op te lossen:
Optie 1: Vliegtuigmodus uit: controleer of de ‘Vliegtuigmodus’ uitgeschakeld is door naar ‘Instellingen’ > ‘Vliegtuigmodus’ te gaan of check het
icoon “vliegtuig”
Optie 2: Internetverbinding: controleer of je verbinding hebt met internet. “Check je Wifi of 3G/4G icoon”
Optie 3: Opnieuw starten: Zet je device uit en schakel je device opnieuw in.
Optie 4: Controleer of alle updates op je device zijn doorgevoerd (check de handleiding van je device voor de stappen)
Optie 5: Game opnieuw installeren: als al het bovenstaande niet werkt, verwijder dan de Game en vervolgens ga je de Game opnieuw
installeren op je device.

Wat heb ik nodig om de Game te spelen

Een smartphone of tablet geschikt voor IOS of Android.
Gebruik iOS 10 of hoger
Gebruik Android 5 of hoger

Ik heb een nieuwe telefoon, raak ik nu de greenhabit game met content kwijt?

Je kunt op je nieuwe telefoon de greenhabit game downloaden en vervolgens met je inloggegevens opnieuw inloggen. Je content is weer beschikbaar.